Jag lever!

Eller typ..
Det är så himla hett här nu, igår natt var den varmaste hittills.
32 grader klockan 2 på natten och med en fuktighet på säkert 90%.
Då kan ni tänka er.
Idag har dagstempen legat på 40 grader, i skuggan.
fyyyyyyy.
Men jag ska inte klaga, annars så är allt ganska så underbart faktiskt.

Jag har inte hunnit att úppdatera här på ett tag, men det har varit stressigt värre dom senaste dagarna (haha).
Men jag ska väl berätta om dom "viktigaste" händelserna.

Torsdag:
Vaknade tidigt, B var varm som en braskamin och vit som ett lakan.
Han började kräkas och åkte sen till sjukhuset.
Där fick han en spruta i röven (man får sprutor i röven mot allt här) och vätskedropp.
Sen kom han hem och sov i 5 timmar.
Vid 9 på kvällen var han fortfarande kokhet, så vi åkte tillbaka till sjukhuset.
Läkaren kom fram till att det berodde på AC:n, (What!?)
Va fan har han fått sin läkarexamen på posten eller?
Visst man kan få ont i halsen av AC:n men inte fan spyr man.
Iaf, efter det gick vi till en lägenhet bredvid sjukhuset (Sjukhus=Hastanesi på turkiska).
Där bodde några yngre killar, där fick B lägga sej i en säng och få antibiotikadropp.
Hmm..
När dom satte droppet så använde dom inga handskar och dom hade inget att hänga droppet i så dom tejpade fast det i en gardin.
Jag tyckte inte att det kändes sådär jätteseriöst faktiskt.
Sen fick han även den obligatoriska sprutan i röven.
Efter det gick vi och åt på nån turkisk restaurang, B var hög och då menar jag hög av alla mediciner.
På restaurangen var det en bild av Kajsa, Kalle Ankas tjej.
Då blev hans kommentar:
"uhhh, she's sooo sweet, sooo seeexy."
Jag:
"haha, tamam."
Sen tog han tag i mina kinder och sa:
"But you are sososo much sweeter and sexy."
Haha, jag kunde inte annat än skratta.
Vi fick iaf i oss lite soppa, och den var inte god.
Sen tillbaka till lägenheten där han fick ett dropp till och efter det började han faktiskt kvickna till lite.
vid 2-tiden åkte vi hem till B och sov, eller han sov.
Jag kunde då inte somna då han skulle ligga som ett plåster på mej och han hade säkert 39 graders feber.
Vi gick iaf inte upp förrns 3 dagen efter och då åkte vi hem till mej.
Och guess what?
Vi sov till 7.
Sen åkte B till jobbet trots att jag protesterade.
 
Sen så har det inte hänt så mycket mer, eller det har det.
Men det är inget jag orkar skriva om här.
Men det viktigaste som har hänt är att jag har träffat B's Mamma och Pappa.
Det ni.
Jag och B var på båttur med dom igår.
Helmysiga, men dom fattar inte ett ord av vad jag säger.
Men jag tror att dom tyckte om mej, mamman satt och höll om mej och pappan ville att jag skulle följa med han överallt.
Dom ska stanna här i en vecka nu, sen åker dom tillbaka till Anamur där deras sommarhus ligger.
Det ända negativa med att dom är här är att B inte kan sova här.
Så nu får jag sova ensam:( Buhu..
Pissigt värre.

Haha, just det,
B's rumskamrat Jimmy, jobbar i souvenirshop och är bästa kompis med ägaren som heter Cumali.
Och han är stenrik, verkligen stenrik.
Han äger flera shopar, en guldbutik, en diamantbutik och ett sjukhus i en annan stad.
Iaf så gillar Cumali mej, inte på det sättet utan som en syster som han säger.
Är det något jag behöver så är det bara att komma dit.
Som han säger om mej:
"Hanna, you are like angel."
Med det menar han att jag har ett gott hjärta och är B trogen inte alls som alla andra turistbrudar.
I vilket fall som helst så är jag, J och C syskon:P
Så på min födelsdag så ska C hyra Havanna club's VIP-avdelning och klä den i vitt och jag ska få välja musik och drinkar hela kvällen;)
Tack tack säger jag bara.

Ne nu måste jag duscha innan jag svettas bort, tempen står nu på 33 grader.
Yeeey.

Puss haj.


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Kan en turistbrud som jag få komma på den festen?



Who like to rock the party? I like to rock the party.



När är det du fyller år förresten?

2009-07-22 @ 00:19:09
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0