Jahopp.

Och så sitter jag här igen.
Det är fan mitt favoritsysselsättning på nätterna.
Kom iaf hem för nån timma sen.
Vi har varit på Efes Büfe ock käkat Kumru.
Fy fasen vad gött det är! och jävlar vad onyttigt.
Men vem bryr sej.
Baris har sagt att han skiter i om jag blir lite fet.
Haha.
Efter kumrun gick vi till J's shop (B's rumskompis) och satt där ett tag.
Vi drack äppelte och diskuterade blåsta turister.
Sen var jag tvungen att tacka honom för igår.
Han ställde verkligen upp för mej när jag och B bråkade.
Och nu vet jag att jag alltid kan komma till honom om jag har några problem.
För jag är ju hans syster:)
Jag har fått en jävla massa syskon härnere;P
Så fort jag kommer till RH så ropar alla:
"Heeey sister!!"
Jaja, Heeey brother!

Ne nu ska jag stänga ner datorn och hoppas på att B kommer hem snart.
Och jag hoppas på en lugn natt.

Slänger in en bild också:

Jag, B, Ellen och I på väg till Audiotorium:


Haha, vilken bra bild.
Och nej mamma,
vi använder inte hjälm.
Men han kör lugnt;) (haha)

Iyi geceler!


Kommentarer
Postat av: micaela

tjenare tjejen! hoppas att allt är bra! tänkte bara fråga hur du fick lägenhet och sånt i alanya och hur du klarar av att leva där, alltså jobbar du eller något? hoppas du svarar och hoppas du har det helt underbart!

2009-07-08 @ 21:55:48
URL: http://micusandmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0