Vad fan hände egentligen?

Ja, det var en sån kväll igår.
Igen.
Jag, Cissi, Emelie, Frida och Felicia satt hemma hos oss och drack drinkar.
Jag och Cissi delade på en 70 cl vodka.
Ja, ni kan ju tänka er hur dt slutade.
Vodka-flaskan var tom på mindre än 2 timmar.
Tog sen en taxi ner till hamnen och beställde varsina Long Iceland Icetea.
Just den drinken består av 95% sprit som serveras i stooora ölglas.
Iaf, efter den minns varken jag eller Cissi något.
Den ända jag minns är att B skjutsar hem mej på motorcykeln.
Jag var nästan deckad så han håller i mej så jag inte ska ramla av.
När vi kommer hem lyfter han av mej och slänger upp mej på axeln och bär mej upp till lägenheten.
Han kastar mej på sängen och säger:
"Hanna, I come 10 minutes, tamam?"
Jag:
"öhhhh Tamam."
Vaknade vid 1 idag och kände mej helt död.
Men B har inte sagt så mycket om gårdagen.
Bara:
"Hanna really, you were sooo drunk yesterday."
Nehe var jag?
Men som tur är så var jag inte ensam.
Cissi, var ungefär likadan.
Om inte värre, Haha:P

Aja, idag har vi inte gjort så mycket.
Vi var och åt flötmat på Burger King, sen gick vi till Migros och handlade propplösare.
Yes vi har sååå spännande liv.
Sen kom B och hans kusin I hem.
B fick för sej att laga mat.
Och vilken middag han gjorde!
Det var kycklinggryta, grillad kyckling, sallad, pommes, yoghurtdressing, bröd...

Tänkte att jag skulle bjuda på ett par bilder från dagen:

B, Jag, Cissi och I.


Emelie, Jag, I Och Cissi:

Jag, B, I och Cissi.                                                   M och A.


Det var den dagen det.
Nu vet jag inte vad vi ska hitta på.
Kanske det blir en svän till Robin Hood, men bara för att göra I sällskap.
Noooo Alcohol.
Promise.

Nu ska jag väl sminka ill mej lite.
Känns som att det behövs.

Puss på er!

Iyi Aksamlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0