Varför ska allt vara så svårt?

Ja, varför?
Jag och B har haft ett av våra värsta bråk inatt.
Eller bråk och bråk.
Jag vet inte vad jag ska kalla det.
JAg älskar att bo härnere, men ibland blir allt bara för mycket.
Idag har jag varit helt utmattad, mest för att jag gråtit hela natten och i princip hela morgonen.
Jag säger bara det:
Får man inte ett psykiskt sammanbrott härnere så lär man aldrig få ett.
Ibland så förstår jag verkligen inte B, jag vet inte alls varför han gör som han gör.
Idag är vi sams igen.
Men när man har sånna här gräl så blir man så osäker och oviss på allt.
Han har bett om ursäkt 1000 gånger idag.
Men snart räcker inte förlåt mer.
Jag orkar snart inte mer.
Ne jag ska inte skriva mer om det här.
Jag blir bara ännu mera förvirrad.

Igår var iaf vårat första Beachparty.
Det gick bra.
Jag och Cissi åkte runt i en buss med en turk som bara snackade turkiska och hämtade upp kunder.
Sen när vi kom till beachpartyt så fick jag stå mitt på parkeringen och räkna in och ta betalt av alla.
Det var inte kul.
Jag var helt nojjig för att polisen skulle komma.
Skulle dom se mej stå där och jobba så är det bara att ta sitt pick och pack och dra till Sverige.
Sen får man inte komma tillbaka på en sissodär 5 år.
Inte kul.

By the way,
B kanske följer med mej till Sverige i höst.
Bara för att hälsa på alltså.
Då får Vadstena nåt att snacka om.
I like it;)

Ikväll så ska jag och Cissi gå till J's shop och röka vattenpipa.

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0