Vi lever i ett kollektiv.

Det kan man lugnt säga.
Det är liksom Jag, Cissi, Emeli, Ellen och Eva.
Sen är det min kille B och han har i princip flyttat in här, Emelis kille M och Evas kille M.
Så då kan ni tänka er 5 tjejer plus 3 turkar plus en kaninjävel plus en hund.
Kan ni förstå att det blir KAOS ibland?
Nu har även B fått för sej att han ska hämta hit sin hund, och det är en Husky(?).
Den var tydligen jävligt stor iaf.
Jag frågade B förut om vem som ska ta hand om den och vart ska vi ha den.
I vårat sovrum?
"Yes Hanna, you and me take care of her, we have her in bedroom."
Nej tack säger jag bara.
Menar han att jag ska ta med hundstackaren på Robin Hood om kvällarna?¨
Nää va?

Aja, det var lite onödig information om vårat "vardagsliv".

Saknar B och vill att han ska komma hem nu.
Men det dröjer en timma eller hundra.

Iyi Geceler på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0