1 mars.

Härligt!
Känns som att Januari och februari blåst förbi,
och det är dom absolut värsta månaderna.
Nu börjar det ju bli ljusare och liiiite varmare.
+5 idag och ganska så soligt:)

Idag har jag varit ute och gått som vanligt,
sen har jag bara varit hemma och slappat,
och dammsugit 2 gånger.
Pga våran "lilla" katt.
Vet inte vad det har varit med honom idag.
Hade först ner 2 glasljusstakar, sen en blomkuka.
Ljusstakarna gick i 1000 bitar, kuuuul.
Så jag skrek på'n,
men det går inte att vara arg på honom.
Han är så jävla söt.

Sööötnos=)


Nu så ska jag strax gå till jobbet.
Känns sådär lockande måste jag säga.
Men men bara 4 timmar idag, så det ska jag väl överleva!

Güle Güle!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Yes man måste piffa till sig innan men å andra sidan kam man sitta i värsta sunkiga mysbyxorna för det syns ändå inte =D



Nu var det faktiskt så att han en dag bara kom och sa att han har skickat iväg en mikrofon till mig, då var det liiiite sent att nämna att jag redan har två... ;)



Back in the days när jag hade kontakt med "min" B var det telefon som gällde. Det är inte lätt för då har man inte kroppsspråket och minspelet som hjälper en att förstå vad de menar. Inte lätt inte. Mitt och Bs slutgiltiga break-up (om det ens var något att breaka upp)skedde också via telefon, hehehe hoe som jag är satt jag i just den stunden och väntade på M ;) Mohahaha!



Mmmm I miss Alanya.

2009-03-02 @ 08:34:06
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

Jag suger ganska rejält och jag är ganska slow med jämna mellanrum. Så därför ber jag dig om tjänst... ;) Kan inte du förklara läget om dig och din knytning till Alanya? Ska du flytta dit snart? Jag har inte hängt med riktigt. Jag är helt övertygad om att Miss F2 har mer koll, men hon jobbar just nu så jag kan inte fråga henne... ;) Puss på dej!

2009-03-02 @ 13:54:10
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0