Aj som fan!

Jag tror att min tå är bruten.
Helvete vad ont det gör.
Slog i den i en tröskel igår,
men trodde att det skulle ha gått över idag.
Men inte.
Nu har den fått en fin rosablå färg och den har svullnat.
Fan vad ont det gör.
Måste försöka tejpa om den på nåt sätt.
Jag kan ju inte gå runt och halta på jobbet imorrn.

Som mormor skulle ha sagt.
Det får du för dina synder.
Ja det är väl så.

 By the way.
Jag älskar min chef, som just precis gav mej 2 nätter.
Gooooood.
30 timmar denna vecka, än sålänge.


Kommentarer
Postat av: Miss F1

Fy fan, vår nedräkning suger i jämförelse med din... ;) Och sen har du sex månader i Alanya och vi har tre veckor... Hur är det rättvist? ;) Puss på dej!

2009-03-09 @ 20:51:45
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0