Fika utan fikabröd.

Var som sagt och fikade med Sofi idag,
hon muntrade upp mej lite från PMS-deppet.
Vi stod läänge länge vid kakdisken och kollade på kakor med choklad.
Jag kunde nästan smaka hur goda dom var.
Men varken jag eller Sofi tog en.
Fan så duktiga vi är!
Sen tog vi oss en runda på stan.
Och nu har vi konstaterat att Vadstena består av pensionärer,
ungjävlar och karlar som inte är mycket att hänga i julgran.
Ne, ska man bo i Vadstena så får man förbereda sej på ett liv i totalt celibat.
Sen gick vi hem till henne,
jag kollade in hennes nya kök.
Jävlar vad snyggt det hade blivit:)

Nu har jag shoppat en klänning på Gina Tricot,
dom hade äntligen fått in den klänningen som jag har spant in i över en månad.
Billig och bra var den med.
149 kr.
Jävligt bra pris för en fattiglapp som mej.

I veckan blir det film med Joss.
Australia.
Någon som sett den?

Duschen som gäller nu!

Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0