Fredag den 13:de.

Igen.
Men änsålänge har inget oturligt inträffat.
Förutom att jag vaknade alldeles för tidigt.
Strax innan 1.
Föör tidigt om ni frågar mej.
Jag har ju som sagt jobbat natt.
21.00-07.15.
Sen kommer man inte hem förrns halv 8.
Sen ska de ätas lite, man ska bädda, borsta tänderna....
Så jag kom i säng halv 9 imorrse.
Somnade framåt 9.
Men natten har varit lugn, inga större problem.
Men fy fan vad pissigt man mår när man vaknar upp.
Känns som att man varit med om värsta fyllan.
Man ser så ut också,
blek, mosig och snygga svarta ringar under ögonen som matchar looken.
Yeeey.

Vet inte om jag ska bort till Emma en sväng ikväll.
Skulle visst bli lite alkohol och kanske utgång.
Hmm, vet inte?
Får se om jag kan hålla mej vaken.

Nu ska jag iaf smeta på tio lager consealer och bege mej till Preem för att hämta mitt H&M-paket och köpa cigg.
Ska passa på att ta en kort promenad med.
Få lite frisk luft.

Igår kom min bikini från Nelly,
Superfin:)
Blev ingen Vitamin A, tyckte inte att min ekonomi tillät det riktigt.
Blev en från Wonderland ist.

Åhh fick värsta Alanyafebern igår.
Joss och jag snackade på telefon i över en halvtimme om alla galna Alanyaminnen.
Så hon kommer förmodligen ner en sväng nu iaf.

Fan vad kul:D

Trevlig helg till alla!

İyi akşamlar!


Kommentarer
Postat av: Miss F1

Hur var kvalitén på Wonderland-bikinin? Kan vara bra att veta. Tycker att deras bikinis var sjukt snygga, men visste inte hur de var liksom... Aaa, min Alanyafeber är hetare än någonsin och jag blir galen snart! Hur många dagar har du kvar nu? Vi har 92. Har vi gått om dig nu eller??? ;) Hoppas att du är någorlunda pigg ikväll och att du får det roligt med polarna! Ta en drink för mig med! :P Pöss!

2009-03-13 @ 18:37:36
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0