Günaydin!

För mej är det det iaf.
Har bara varit vaken ett par timmar.
Sitter här och smäller i mej våfflor med maaassor socker.
Mums:)
Bantningen jag håller på med har gått sissodär den här helgen.
Men det blir så när man jobbar natt.
Jag blir ett fetto av nattjobb.
Inget jag kommer att jobba med i framtiden.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mej en promenad.
Få lite luft och kanske känna mej som människa igen.

Funderar lite på vad jag ska hitta på i veckan.
Som det ser ut nu så jobbar jag inte förrns på fredag.
Förhoppningsvis kan det bli ett par kvällar också.
Kanske ska ringa Jonna och se om vi kan hitta på nåt.
Har knappt sett röken av henne sen hon började sitt nya jobb.

Ne nu har ajg bestämt mej för en promenad.
Gå av mej våfflorna:P

İyi akşamlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0