Jag överlevde!

Första dagen på jobbet alltså.
Jag slapp haltandet också,
på något magiskt sätt vaknade jag upp utan värkande tå.
Nu är det bara ett liiitet blåmärke kvar.
Det står jag ut med.
Iaf, jobbet gick bra.
Det var mycket nytt att ta in så lite yrskallig blev jag.
Dom arbetar på ett helt annat sätt där än vad jag är van vid.
Så jag var tvungen att tänka om helt.
På både gott och ont antar jag.
Det är ju bra att få nya synsätt på saker och ting.
Dåligt att jag blir superstressad.
För er som inte vet så är jag världens virrigaste person.
Måste ha superkoll på allt, annars drabbas jag av panik.
Japp, sån är jag.
Hanna, kontrollfreaket.
Så imorrn är dag 2.
Ska få prova på en kväll också.
Sen ska jag tydligen vara redo för att börja jobba.

Just det, jag fick ett till jobberbjudande idag.
Dom vill att jag ska börja på dagrehab/dagverksamheten också.
Suuure sa jag.
Flera timmar, me like:)

Efer jobbet idag tog jag en riktigt rask långpromenad.
För att kompensera gårdagen liksom:P
Träffade på en himla massa folk.
Så hädanefter ska jag hålla mej till morgonpromenixer.
Bara en massa pensionärer ute då.
Gött!

Min käre B har nu lagt ner hela den där tjurighetsprylen han använder sej av
 så fort han inte får som han vill.
Förmodligen för att jag ignorerar honom totalt då.
Nu är han istället supergullig och förstående.
Ja vad kan man säga?
Poletten har äntligen ramlat ner.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Yey! Gött med jobbet!



B och Mr H2 (K) verkar ha väldigt många likheter. Jag tror Mr H2 börjar fatta galoppen han med... Men det tog en bra stund. Eller så kanske han bara är inne i en lite mindre dramaqueenig period? Who knows?

2009-03-10 @ 23:00:16
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F2

I love our turks! Det är en sån jävla charm med allt playande och känsloutbrott. I love it! Nu har jag det ganska bra och safe med Mr E2 (E) men jag har fått smaka på det där med drama jag med med Mr N1 (förut kallat B, men som egentligen hette N, som nu heter Mr N1... Simpelt va?!) och Mr M1 (M, bartendern)... Jävligt roligt är det i alla fall! Fatta vad svenska draman är tråkiga egentligen... I love turkish drama!



Anyway, hoppas att vår lilla omorganisering med namnen på bloggen förvirrar allt för mycket.



Kisssssss

2009-03-11 @ 00:00:14
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Sofiya

SV: tack så mkt :D de va verkligen på tiden!

2009-03-11 @ 10:56:26
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Miss F1

ANSWER: Klart du inte kommer att tröttna! Det kommer att bli så jävla kul ska du se! Tänk dig en vardag i Alanya... Det kan ju inte bli annat än toppen! Det ska bli så kul att läsa vad du har för dej... ;)



Precis som du säger, vem vet när du landar på svensk mark igen... Det kanske dröjer längre än ett halvår! Det kanske står ett inlägg på din blogg efter sommaren att du är på tjocken och att du har ansökt om turkiskt medborgarskap. ;)



Hahaha, jag kan se det framför mig... And I like it! And Im pretty sure B likes it too! ;)



Jag kommer att heja på dej hur det än blir! Jag och Miss F2 finns här för dig no matter what! :)



Om jag och Mr H2 (K) fixar tre veckor i juni/july så fixar vi garanterat det här med lumpen. ;) Med andra ord: överlever vi juni så överlever vi allt! Det kommer att bli ett test av dess like för både han och mig.



Puss & Kram!

2009-03-11 @ 18:20:28
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0