Ledig helg!

Yes, den första sen jag kom hem från Norge.
Men jag måste säga att jag hellre hade jobbat.
Finns liksom inte ett skit att göra i vilketfall.
Jag har ingen lust att gå ut på krogen heller.
Har bestämt mej för att skita i det tills jag kommer ner till Alanya.
Man vet exakt vad som kommer att hända när man går ut här i lilla Vadstena,
Alla blir pissfulla (mej inräknat),
några börjar bråka,
nån/några börjar att tjuta,
nån spyr,
nån/några deckar.
Det är i stort sett alltid samma folk, samma musik, samma tjafs.
Här förstår ni är det dansband som gäller eller glada technobeats!
Yeeeey.
Supekul,
verkligen.
Ne så Vadstena by night har jag dissat totalt.
Värdelöst.
Har iaf tänkt att bjuda hem alla tjejer till mej när mamma och Lasse drar till Australien.
Supa ner oss totalt helt enkelt:P

Hmm, så vad har jag hittat på idag?
Var ute och gick min vanliga promenad sen har hjälpt Jonna med bikinival.
Mamma och jag har glott på film, Nell.
Sen fick jag helt otippat med min kära mor på en promenad runt stan.
Mamma lekte guide och berättade Vadstena stads historia.
Har inte en aning om hur hon kunde veta allt det dära med tanke på att hon bott i Linköping
mer än hälften av sitt liv.
Men mamma, du skulle bli en helt suuuuper guide:)
Nu har vi lagat middag ihop, Jag, Mamma och Lasse och tittat på Melodifestivalen.
Snäälla, snääälla, snääälla bla bla bla bla bla.
Seriöst?!
Hur kunde den gå vidare?
Jag fattar inget..
Folk måste ju varit ordentligt onyktra när dom rösta och slagit fel nummer eller liknande.

Nu har jag riktig längtan till Alanya.
Bara 70 dagar kvar nu:)
Hoppas det går snabbt.


Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hahahaha!

Ja utekvällar i de kära gamla småorterna är riktigt livade, men man vet alltid hur det slutar. Det är det som är charmen med dem.



Jag och Miss F1 har bara varit ute ett fåtal gånger sedan Alanya... Booooring i know, men det är helt enkelt inte kul att gå ut i sverige längre... June here we come!





Men en aspackad tjejkväll, det gillar vi! Vilken tid ska jag komma?! =D

2009-03-07 @ 23:53:39
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: sofi stigsäter

caroline af ugglas!!!! gå och lägg dig för f*n... näe star pilots skulle gått vidare punkt slut. älskar den låten asså, eller vad säger du hanna??väldigt bra väldigt bra.. men är glad att sarah dawn finer går vidare ialf..



puss puss

2009-03-08 @ 01:15:36
Postat av: Miss F1

ANSWER: Haha, näää jag är glad för att jag inte polar med Ü. Han är en redig player... Såna gillar jag! Men jag gillar inte att kära ner mig i dem.. ;)



Ja du, Hanna... Vem vet... Vi kanske sitter där med våra turkgrabbar och en unge i knät i Alanya om några år... ;)



Har B börjat fjäska än lr är han envis? :)



Fan, jag är ju tävlingsmänniska. Jag gillar inte att du leder med nedräkningen! ;) Puss på dej!

2009-03-08 @ 13:01:57
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F2

Bingolottokvällar is fine with me bara det är trevligt folk och en hel del alkohol inblandat! :D



Kl 7 blir toppen! Jag drar med mig Miss F1 ;)

2009-03-08 @ 13:06:02
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F2

Om 3 veckor it is! =D

2009-03-08 @ 21:07:53
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0