Life is great.

Eller inte.
Positiv jag är va?
Nemen ska strax gå till jobbet för en underbar sömnlös natt.
Imorgon väntar ytterligare en dag med bakfyllekänsla.
Wonderfull.
Ne nu ska jag inte vara såndär.
Det blir ju pengar på banken iaf.
Och det är ju positivt:)

Jag var och handlade på Konsum igår eller var det i förrgår?
Vet ifan.
Men iaf så fick jag värsta chocken.
Såg en exakt kopia av kocken (joss, du vet vem jag menar) från "vårat" hotell i Alanya.
Shiiiit.
Han var en riktigt läskig typ.
Han lämnade små kärleksbrev när vi var och åt i hotellrestaurangen.
Med telefonnummer, mailadress och små hjärtan på.
En kväll stalkade han mej ända till beachpartyt.
Fattar inte hur han visste att jag var där.
"Aren't you happy to see me?"
Hmm, låt mej tänka..
Neeee.
Så jag fick förklara för honom att jag inte ville ha nån boyfriend helt enkelt.
Samma kväll delade jag chipspåse med Taxichaffisen Mustafa.
Och Joss blev erbjuden att följa med honom upp i borgen och dricka Efes.
(Joss har kvar hans visitkort, ifall hon skulle ångra sej, you never know;) Haha)
ja det var tider det.
 
Ne nu smink och kaffe!

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F1

ANSWER: Nä, men det är samma med min överdel från Vitamin A. Den är jävligt snygg men den är nog inte så bra om man har tänkt att plaska runt i havet. Som tur är gör ju inte jag det. Jag går ner och doppar mig lite lätt för att svalka mig. ;)



Haha, så du sussade sött igår? Fan va nice! :) Börjar du jobba kl. 9 imorrn bitti lr?

2009-03-14 @ 20:08:27
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

ANSWER: Hahaha. Låt oss försöka reda ut detta!



Stämmer detta in på din Mr Ü1?:

- kort.

- smal.

- mycket svart kajal runt ögonen.

- håret sprayat rakt upp.

- många piercingar.



Så? :)

2009-03-14 @ 20:11:46
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

ANSWER: Hahahaha, vågorna på Cleopatra är inte att leka med! Jävla Miss F2 som lurade ut mig när det var röd flagg var nära på att ta död på mig. Jag rullade tunt på vågorna och landade efter ett antal rullningar på stranden som en strandad val! Livsfarligt! Badar aldrig vid röd flagg igen! ;) Bikinin satt faktiskt på plats den gången. Helt sjukt. ;)

2009-03-14 @ 20:24:05
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

Det blir redigt med pengar på banken! Man får se det så. Annars blir man depp. :)



Hahaha... Fy fan för er kock... ;) Jag har aldrig råkat ut för någon riktigt läskig typ i Alanya. Envisa och slibbiga, visst. Men ingen som är riktigt läskig.



Fy satan vad jag längtar nu! Idag har min längtan varit vidrig! Du har ju inte många dagar kvar din lilla skitgris! ;)



Hoppas att din natt på jobbet går snabbt och att du inte mår alltför dåligt imorrn när du vaknar. Puss på dej!

2009-03-14 @ 20:57:24
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

ANSWER: Hahaha vad spännande att inte din bikini var på plats. ;)



Oooooo show me the letter! Show me the letter! 8)



Idag har vi 90 dagar kvar! Yey! Fy fan för dina 62 dagar! Jag är sååå glad för dej, men även sååå avundsjuk! ;)



Haha, näää jag har inte hört eller sett nåt mer om den bara pyromanen. Han har gått upp i rök. Hahahahahaha. Fan, va bra jag är! ;)



Kram på dej!

2009-03-15 @ 21:35:02
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

ANSWER: Jag kanske överdrev lite med min Mr Ü1, han låter som värsta freaken. ;) Men han är kort, ganska smal, gillar att höra sig extra snygg med lite svart kajal runt ögonen, kort frisyr som står rakt upp samt piercing i tungan och ögonbrynet. ;)



Men det stämmer inte in på din Mr Ü1 ändå lr? ;) Sååå, du vet vem min Mr Ü1 är? Hihihi. :)

2009-03-15 @ 21:47:48
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

ANSWER: Mr Ü1 hänger mycket på Bellman, Robin Hood och James Dean. Han jobbar inte överhuvudtaget, för han är "expensive" och lever på sina föräldrar. ;) Å när han inte hänger på nattklubbar så hänger han på beachen. Smart snubbe det där. Jag skulle ha gjort det samma. :P

2009-03-16 @ 22:05:59
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0