Lucky me!

Mmm, nu har jag kollat upp lite här.
Och man får röka på Arlanda.
(i speciella rökrum alltså.)
Fan, det var mitt största problem.

(I-lands-problem,?!)

Men nu är alltså det löst.

För vad ska jag annars sysselsätta mej med i flera timmar?

Taxfree-butikerna är inte speciellt underhållande efter 25 varv.

Så att nu ska jag röka och dricka drinkar,

i min ensamhet.

Kommer förmodligen se helt mobbad ut.

Men skitsamma.

Det här är alltså andra gången jag flyger från Arlanda.

Brukar annars åka från Landvetter, blir lite närmare.

Iaf så sist jag åkte från Arlanda var 2007 och det var min första resa till Alanya.

Jag och Jonna sprang runt och leta rökrum som yra höns.

Men vi hittade inte ett ända.

Men nu vet jag ju att det finns iaf!

Yeeey..

Nu har jag iaf fixat med alla sommarkläder.
Hittade faktiskt en massa fint som jag hade glömt att jag ägde.
Fan vad bra:)

Just det.
På tal om inget,
så prövade jag Proffs nya hårspray.
Jag tyckte att doften påminde om nåt.
 Imorrse så trillade poletten ner.
Det luktar Vodka Redbull.
Jag gillar't;)
Det är ju gott,
Så va fan.
Funkar väl att lukta det i huvudet..

Ne, back to spa.
Nu ska det skrubbas och peelas.

Güle Güle!


Kommentarer
Postat av: Cecilia Fürstenhoff

Jag och emelie hade en tvål som luktade nåt i stil med ditt hårspray! De var tydligen persika...

2009-04-01 @ 11:14:30
URL: http://CeciliaFurstenhoff,Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0