Me love Serdar Ortac.

Jäpp, I do.
Har suttit och letat lite Turkiet-musik.
Och jag måste säga att Serdar är bäst.
Men Seytan är fortfarande min favorit, hittade en ny remix på den idag.
It get's me in the mood,
semester-mood alltså:p
Guuud vad jag längtar till Alanya nu..
Kan det bli maj nuuu?
Är så förbannat trött på det här kalla och gråa Svea.
Det ska blii så himla underbart att få en ordentlig sommar för en gångs skull.
Slippa tänka på regn och kalla vindar.
Sol och värme, ja tack.
61 dagar kvar idag, inte för att jag räknar eller så:P

Annars så har jag umgåtts med Sofi, Jonna och Anna idag.
Blev fika hemma hos Sofi:)
Hon hade bakat en så himla god Kladdkaka.
Kunde helt enkelt inte stå över den.
Jonna hade med sej cheesecake-brownies,
 underbara dom med:)
Så bantningen den gick åt helvete idag med.
Men jag har tagit 2 långpromenader så att..
Det kanske går jämt ut?
 
Jahopp.
jag vill köpa skor.
Helst ett par riktigt höga svarta med remmar.
Väskor,
Ja tack.
Måste ta en tripp Lkpg i månadsskiftet.

B försöker fortfarande få med mej till sitt summerhouse.
Vad säger ni?
Ska jag?
Eller inte?

Aja time will tell..
Nu ska jag slänga i mej ett äpple och kolla igenom CHIC.

Snaaart så..


Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0