Nyss hemkommen.

Japps,
kom hem från Sara nyss.
Jättetrevligt har vi haft det:)
Varsin flaska vin, räkor, chips, dip och en jäkla massa vitlöksbröd.
Tur att vi inte skulle hångla med nån ikväll, haha;)
Vi tyckte alla 4 att vi har scorat lite vuxenpoäng ikväll,
det här med räkor och vin alltså.
Det känns jävligt vuxet på nåt sätt.
Iaf så har vi pratat om allt mellan himmel och jord!
Vi kom på att vi inte har tagit ett sånt här "snack" med varann sen vi var i Västervik.
Och det är snart ett år sen.
Sen dess har det ju ett hänt en del om man säger så..

Annars så har jag haft en ganska så busy dag idag.
Har hunnit med att träna, storstäda (då menar jag STORSTÄDA, dammat, dammsugit, skurat golv osv..),
och så har jag varit och handlat.
Sen så får jag ju inte glömma att jag precis nyss betalade in biljetten till Alanya!
Så att nu är jag verkligen på G;)

Imorrn så drar vi Lkpg för en heldag med shopping.
Kuuuuul:D

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Åh fy fan vad gött! Biljetten betald! Mmmmmm! Vi ska betala vår om en månad!



Räkor, vin och vitlök = Seroius vuxenpoäng! ;)

Men man är bara vuxen till vinet är slut för då backar man med en gång tillbaka till 15års åldern...

Men roligt är det!



Vad sugen jag blev på en vinkväll nu...



Pöss pöss

2009-03-26 @ 09:33:53
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Hejhej! Jag är en av tjejerna du ska bo med i Alanya, kommer ner den 13 juni! Alldeles försent egentligen men man får väl ta vad man får :) Är redan så sjukt peppad, kan tänka mig att du också är det :D Kram

2009-03-26 @ 12:14:23
URL: http://svanberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0