Onsdag.

Kom precis hem från Joss nu.
Vi har tittat på Australia och käkat vindruvor.
Filmen var sådär måste jag säga.
Dom kunde ha kortat ner den lite, den blev så himla långtråkig till slut.
Men det var kul att umgås med Joss:)
Vi har typ inte sett röken av varandra sen vi kom hem från vår superlyckade Norge-tripp.

Annars så har jag varit en sväng på stan med mamma idag.
Det är ungefär vad som hänt.

Har fortfarande inte orkat lösa det här med B.
Skjuter upp det varje dag.
Men imorrn ska jag ta itu med det.

Sen har jag fortfarande inte jobbat nåt den här veckan.
Blir stressad som fan av det..
Hoppas att chefen hör av sej imorrn.

Nu ska jag dra täcket över huvudet.
Kanske ta en cigg först.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F1

Hej Hanna! Sorry att jag är så seg med svaret! Det där med att turkar har en tendens att förstora upp saker är verkligen klockrent. Ett exempel är i söndags när jag pratade med K om att jag festat med Mr H och Mr E i lördags. Då skrev han ”i dont care anymore” och ”i will make fun”. Med det menar han att han inte brydde sig om oss längre och att han skulle ut och ha kul och flörta med tjejer. Men grejen är att jag vet hur K fungerar och han bryr sig jättemycket om oss, plus att han skulle aldrig gå ut och flörta med tjejer. Det är snarare jag som fungerar på det där sättet och han vet det. Så han ångrar sig alltid väldigt snabbt när han inser att jag faktiskt skulle kunna göra en sån grej om han beter sig korkat mot mig.



Anyway, han förstorade upp hela prylen med att jag festat med killar och att han var rädd för att de skulle stöta på mig.Vi redde ut det ganska snabbt i och med att jag vet hur jag ska handskas med honom nu för tiden. I början bråkade vi massa för att jag flippade varje gång han sa såna här korkade och spontana prylar. Då sa jag typ ”du är ju helt jävla dum i huvet och du kan dra”. Nu tar jag det lite lugnt och frågar vad han verkligen menar och försöker reda ut vad det verkliga problemet är. I söndags räckte det med att fråga honom ”Do you trust me?”. Han svarade ”Yes”. Och jag sa: ”Baby, its all you need to do. You don’t need to worry about other boys. All you need to do is to trust me”. Sen var han övertygad och allt var frid och fröjd.



Ja shit, ärlighet gillar vi! Jag hoppas att våra boys är det. För då blir det ligga av. Det blir det iofs ändå… ;)Jag ser fram emot att följa ditt äventyr med B och jag håller tummar och tår för att han är en reko och ärlig grabb. Hur länge har ni haft kontakt nu? Pojkvän i Turkiet kunde jag inte ens stava till för ett år sedan. Jag förstod inte människor som åkte ner och kärade ner sig. Nu förstår jag. Nu sitter jag mitt i skiten. And i love it! ;) Sov så gott! Kram på dej!

2009-03-05 @ 00:30:28
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

Ey! By the way... Vad är det du ska lösa med B?

2009-03-05 @ 00:32:54
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: Miss F2

Äh! De har alltid någonting att vara sura över, låt de hållas lite ;) Men passa dig bara såde inte springer och anmäler sig till armén bara =D hehe! Kiddink!



Joru... Den där Australia verkar jävligt lång, seg och tråkig. Jag tror jag kommer hoppa över den helt.



Jobb jobb jobb... Jag är sååå trött på mitt, tror inte jag kommer orka stanna där så länge till. Jag ser mig omkring lite för alternativ. Hoppasdet löser sig snart, bådeför dig, mig och Miss F1.



Puss och kram hela dan!

2009-03-05 @ 09:35:24
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0