PMS-monster.

Det är jag det.
Nu har det pågått i över en vecka.
Hatar att vara sån här,
redan när jag vaknar på mornarna är jag fly förbannad.
Går runt som en tickande bomb.
Som idag t ex,
Lasse sa:
"Sov du till halv 9 idag?"
Jag:
"Jag sover väl för i helvete hur jävla länge jag vill!!"
Så allt som sägs till mej tar jag som kritik.
Jag vrider varenda mening.
Speciellt det mamma och Lasse säger till mej.
Sen så får jag dåligt samvete för att jag är så elak,
och så blir jag tjutfärdig istället.
Nyss såg jag på en dokumentär på Animal Planet,
och började stortjuta för att dom sköt ett rådjur.
usch, nu låter jag väl som värsta psykfallet.
Men jag är inte jämt såhär!
Lovar..

En annan sak som gör allt ännu värrre är att det kommit mera snö.
När skiten äntligen hade försvunnit så kom det ny igår.
Visserligen så håller det på att smälta bort, men ändå.
Jag har liksom omgivits med snö sen i slutet på oktober.
Och det är jag inte van vid.
När jag fyttade till Norge så började det snöa dag 2,
sen höll skiten i sej tills jag åkte hem 26 Januari.
Kom hem till Svea, ingen snö då.
Men så tog det 3 dagar.
Guess what??
Snööööö....

En till bidragande faktor är att jag inte vet hur jag ska jobba.
Jag är ju timvikarie,
så dom ringer ju in mej när det behövs.
Så nu är det ny månad,
och ny kamp för att få ihop timmarna.
Stressmoment nummer 1 kan jag tala om.
Måste få ihop 90 timmar i vilket fall.
än sålänge har jag 24.
Så det vore ju bra med 70 timmar till.

Ska strax gå ner till Sofi och fika och hinka kaffe.
Och så ska vi sitta och beklaga oss till varandra.
Så kan man tycka lite extra synd om sej själv.
Ja det är gött.

Jaja!

Tesekkür ederim för mej! 


Kommentarer
Postat av: Miss F1

Answer: Ja, det är ju smidigt som fan med en minidator och ett mobilt bredband. Klockrent!



Jag är ju livrädd för alla kulturkrockar, men som du säger så måste man ju satsa lite, annars så vinner man inget. Och jag förlorar absolut inget på att ge K en chans.



Jobbigt det där med M. Det är det där som är så svårt… De är så svårt att veta och förstå hur de tar saker och ting. Jag förvånas hela tiden. Jobbigt, men samtidigt lite av charmen… Men som exempelvis K, som har en tendens att förstora upp saker och ting, har jag börjat lära mig lite, lite, lite hur jag ska handskas med honom. Men det är fortfarande så jävla svårt. Jag lär mig nya prylar varje dag.



Saknar du M? Har ni någon kontakt idag?



Jag hoppas att B är en cool kille, precis som att jag hoppas att K är det. Jag förstår att du inte vågar känna för mycket för honom nu innan du vet… Jag är ju dessvärre inte lika smart som du när det gäller det här så jag har kärat ner mig lite i K… ;) Men visar han sig vara en idiot så kommer jag att må dåligt i tre dagar och sen är jag fit for fight igen. Det är lite så jag jobbar. ;)



Fy fan, det ska bli spännande att se vad som händer med mig och K, med dig och B, med Miss F2 och E… Det är helt sjukt… Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att mitt liv skulle ta denna vändning! ;)



By the way: det är skönt att kunna vädra med en tjej som du, som hajjar grejen liksom… :) Kram på dej!

2009-03-03 @ 16:24:54
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

Förresten; fy fan för pms! hoppas att du mår bättre snart...

2009-03-03 @ 16:25:58
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0