Trööött.

Något, sitter här och försöker hålla ögonen uppe.
Varför kanske ni undrar?
Jo jag ska ju jobba natt imorrn.
Så jag känner att jag måste lägga om dygnet lite.
Tidigast klockan 2 ska jag inte sängläge.
Och jag tänker inte gå upp 1 minut före klockan 10 imorrn.
Se hur det blir med det.
Speciellt med mamma farandes överallt och ingenstans.

Nu har jag gått färdigt introduktionen på jobbet.
Måste säga att kvällen var mycket lättare.
Var lite mera likt mitt vanliga jobb på nåt sätt.

Ne usch vad mina blogginlägg har blivit tråkiga.
70% handlar om jobbet,
15% om invecklade Mr B och Alanya,
10% om mitt beroende att shoppa på internet,
5% om alla mina olika krämpor.
 Det kan inte var speciellt kul att läsa om.
Men jag gör inget annat nuförtiden.
Jobbar, pratar med B, internetshoppar och så råkar jag ut för diverse krämpor.
Funny.
Inte ett dugg.
Men men om ett par månader så kommer allt detta vara historia.
Då kommer min blogg var lite mera underhållande, förhoppningsvis.

Ne nu ska jag göra nåt,
plocka ur diskmaskinen kanske?
Bara jag håller mej vaken så är jag nöjd.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hanna, lite samma är det här hos oss. Vi bloggar bara om jobb/arbetslöshet, Mr H2 och Mr E2... Fy fan vad vi längtar till turkey både att vi kommer iväg och att du kommer iväg. Då jävlar ska det bloggas om roliga prylar!

2009-03-13 @ 00:31:36
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

Öh! Ville bara säga att jag inte tycker att dina inlägg är tråkiga! Jag älskar att läsa dina inlägg, vad de än handlar om! Bara så du vet... Kram!

2009-03-13 @ 18:33:59
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0