Trött, no shit?! Det var nåt nytt.

Det var inte igår.
Men jag har inget intressant att skriva om.
Noll fantasi helt enkelt.

Jag har iaf jobbat natt hela helgen.
Så idag är jag skapligt död.
Inte har jag fått sova nåt heller, knappt 3 timmar idag.
Det beror mest på att mamma och Lasse springer in i mitt rum hela tiden.
Så dagen har spenderats i fotöljen inlindad i filtar och så har jag spelat guitarhero på mobilen.
Låter väl skitkul, eller?
Kom på att jag verkligen suger på't.
För ett par timmar sen ringde jobbet, dom ville att jag skulle komma ner och jobba inatt också.
Men jag var tvungen att säga nej.
Jag orkar inte..

Hoppas på lite fler dagar nu ist för nätter.
Jag blir helt fuckad i huvudet av det här.
Usch.

Fick ett sms av B inatt.
Tror att han var full.
Fattade inte ett ord av vad som stod.
Men han är iaf i Istanbul och röjjer.
Kul för'n.

Tack & Hej.


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hanna we love you!

Du fattar verkligen dig på oss! Vi kommer sakna dig som fan när du drar. Hoppas verkligen du uppdaterar bloggen ofta!



Dejten ikväll gick fint, den avslutades nyss. Jag får besök igen på tisdagkväll ;) Det är najs!



Hoppas du får lite dagsskift nu, vi vill ju inte att du ska bli helcrazy nu innan alanya för det ska man ju bli först när man är därnere ;)



Puss och gonatt!

2009-03-23 @ 02:53:57
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

Ooo, vad gör Mr B1 i Istanbul? Spännande! Jag vill också vara i Istanbul och röja...

2009-03-23 @ 15:16:25
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0