Brunetter har roligare.

Har haft en riktigt skojig dag i Lkpg med tjejerna!
Har faktiskt lyckats hålla lite i pengarna, nästan iaf.
Det blev 2 kjolar, 2 linnen, bikinitop, hårspray.
Så jag är stolt över mej själv:)
Men jag ska in och shoppaen gång till innan jag åker.
Det får bli i slutet av april.
Jag och Jonna blir som yra höns när vi shoppar.
Ungefär som kjärringar blir på ICA maxi när dom ska inhandla julmaten.
Knuffas och boxas för att få den finaste julskinkan.
Ja i detta fall gäller det ju den finaste toppen/kjolen/klänningen.
Men Emma är den lite lugnare typen som tittar i lugn och ro.
Medans vi går in i våra egna små världar.
Sen mellan varven blev det en hel del kaffedrickande och en hel del spaning på folk.
Det sistnämda är en av mina favoritsysselsättningar.
Jag är en jävel på att klaga på folk som går förbi, tex:
"Lossa kylskåpet för fan!"
"Va fan, är det där en karl eller är det en kjärrng?"
"Och vad i helvete har den där på sej?!"
Osv...
Det där kan vi roa oss med i flera timmar.
Och det är enbart för att vi själva är så jäääävla snygga.  

Anyway.
Kom hem strax före 6.
Hade värsta bråket med mamma, vi är fortfarande osams.
Jag är riktigt förbannad på mamma.
Eller inte förbannad.
Utan mest jävligt besviken.
Så jag hoppas faktiskt på en ursäkt.
Med det lär väl inte inträffa.

Så jag gick ut och gick,
för att komma härifrån ett tag.
Sen gick jag till Jonna, och där var Sofi också.
Som hjälpte Jonna att färga håret.
Jonna som har varit blondin i hela sitt liv blev nu brunett.
Men hon blev så fin så:)
Och du ska veta en sak Jonna,
brunetter har det faktiskt jävligt mycket roligare;)
Sofi blev lite på lyset,
dom satt alltså och groggade såhär på torsdagskvällen.
Dom försökte att tvinga i mej en också.
Men tråk som jag är så avstod jag.
Men tack era små fyllon (haha) för att ni fick mej på mycket bättre humör!
Och vad säger du Sofi,
Ska vi göra melonmusssh i helgen? haha;)

Så imorrn börjar jag jobba igen.
Nattskiften, heeela lååånga helgen.
Nehe, fan vad ovanligt?

Natti Natti.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hahaha du ska se när jag och Miss F1 går och handlar mat. Det kan ta timmar! Vi går och vrider och vänder på varenda produkt och varvar det med djupa konversationer/jävligt ytliga konversationer. Den senaste tiden har vi pratat en del om hur vi rent praktiskt ska kunne ligga i Turkiet... Mr E2 bor liksom hemma med sin familj, såatte... Jo sen brukar vi komma på att vi kanske pratar lite för detaljerat och högt för allas välmående. Men det är lite så vi jobbar :D Vi går inte och snackar om andra för när vi är ute är det bara vi som existerar, ingen annan. Hehehe vilka goa medmänniskor vi är!



Vad säger du människa?! Brunetter har det roligare?! Har du varit blondin någon gång? ;)



Fyfan för nattskift... Men se det som träning för Alanya. Där är det nattskift hela sommaren vettu! ;)



Jobba lungt!

Puss!



2009-03-27 @ 10:16:17
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F2

Hahaha japp, mer eller mindre blondiner är vi. Så nu när du ska hitta oss i Alanya blir det inte alls svårt att hitta oss! :D Det är vi som är de två blonda tjejerna som dansar som galningar! Piece of cake! ;)

2009-03-29 @ 15:23:27
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0