Work, work, work.

Då var det måndag igen.
Veckorna bara springer iväg.
Och på Lördag åker mamma och Lasse till Australien i 3 veckor.
Ska bli himlans skönt att vara själv ett tag.

Är iaf mycket piggare idag!
Ska gå till jobbet om ungefär en timma och jobba kvällen.
Så nu har jag fått ihop timmarna som jag behöver:)
Hoppas att det blir lika bra nästa månad.

Åhh, vad jag längtar tills på onsdag!
Ska träffa tjejerna, dricka vin och äta räkor:)
Ska bli gött och prata av sej lite.
Det blir ju inte så ofta eftersom alla jobbar hela tiden.

Ne nu ska jag ta och sminka till mej lite.
Och sen häva i mej lite kaffe!

Ha en bra dag!

Güle Güle!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Ja vi känner desamma! Vi är lite i samma sits och vi verkar ha samma synsätt på det mesta vi tre. Det känns verkligen som vi har en connection ;)



Ooooh, mamma och Lasse till Australien! Var det inte då vi skulle komma på fest?! ;)



Anyway... Jobba lugnt!

Pöss pöss!

2009-03-23 @ 14:09:34
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Onsdag nu TACK! :)

Hörde nått om nattjobb på fre?

Hör av dej när du slutat så får vi

snacka om Lkpg. Kram

2009-03-23 @ 18:17:09
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0