1 lira.

Japp idag var jag och Cissi ute och gick, Cissi skulle köpa garn.
Blev som vanligt sugen på glass (äter ungefär 2 glassar om dagen;)), så vi gick till ett ställe mittemot Comca och köpte kulglass.
3 stooora kulor för endast 1 lira och 1 lira är 5 kr.
Skitbra!

Så dagen har alltså spenderats med Cissi och hon har fått mej på lite bättre humör.
Eftersom ingen av oss har något att göra så blir det att vi sitter och dricker kaffe och klagar om allt.
Egentligen har vi nog inte så mycket att klaga på, vi har det faktiskt ganska så bra.

Nu sitter jag iaf i Baris bar igen med Elisabet, en norsk tjej som jag lärt känna i år.
Både hon och jag sitter här i princip varje kväll så det är kul med lite sällskap.

Himla sammanhängande inlägg det här blev.

Sist men inte minst,
Tack för kommentarerna!
Dom värmer:)
Och Jenny, du kan väl ge mej ditt lösenord till din blogg?
Så får jag läsa lite om dej.


Puss Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0