Seriöst?!

Varför måste alla människor i detta land ha åsikter om precis allt?
Nu syftar jag på min graviditet.
Stå inte, sitt inte, ät inte det, ät det, ta inte av dej skorna för då blir bebisen sjuk(?), drick inte fanta, ne jag dricker kanske 2 glas fanta på en hel vecka, tror ni att bebisen dör då?, drick inte kaffe, jag dricker 2 koppar om dagen och då är det det där blasket som man spär ut med vatten och det är kanske 0,0000001 mg koffein i det.
Min BM säger att det är helt okej att dricka 2-3 koppar starkt kaffe om dagen.
I det här landet tycker dom att man ska sitta hemma, laga köfte, koka te och sova.
Seriöst, jag röker inte, dricker inte och är ganska så nogrann med vad jag äter + att jag äter både vitaminer och järntabletter.
Usch vilken dålig mamma jag är..

Blääää säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Miss F1

Bry dig inte om vad andra säger eller tycker. Försök att skita i det. Du kommer att bli en av världens bästa mammor (jag skriver en av världens bästa, för att jag vet några till som tillhör den kategorin). :D Det är underbart att du bloggar så att man får följa med dig i din vardag lite. Jag hoppas att ni har det bra. Ta ett glas fanta för mig med tjejen! ;) En stor kram på er och en puss på kinden!

2010-04-22 @ 14:21:54
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Jen

Ähh... bry dig inte om vad de säger!!

Du vet vad som e bäst för dig och din bebis...



Kan säga att folk i Sverige är bra på att lägga sig i oxå...



Kram kram

2010-04-22 @ 15:02:17
URL: http://guzelicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0