Stooor.

Min mage har blivit så stor, jag menar riktigt stor.
Så stor att jag har problem med att få på mej skorna.
Här i Turkiet är man inte så fin i kanten och folk man inte ens känner kommenterar,
"I think you have baby 2 months later."
Hmm, ne snarare 3,5 månader senare.
Men jag har ändå haft tur, jag har bara lagt på mej på magen och jag har inte fått några bristningar.
Hoppas verkligen på att få slippa det sistnämda, men sånt är ju ärftligt och varken mamma eller mormor har.

Igår var jag och Cissi i hamnen och promenerade.
Kollade in den nya affären som öppnat, Kompedan.
Trodde inte att den skulle vara nåt särsklit men när vi kom in så var det 5 våningar med bara underkläder och en hel våning med bara bebiskläder.
Så det blev en hel del,
Badcape, pyjamas, sparkdräkt + mössa, byxor, body och små skor.
Allt för 35 lira, alltså 175 kronor.
Skitbra:)

Yes jag är fast i bebisdjungeln.
Det enda som kretsar i huvudet är barnvagnar, bebiskläder, filtar, små miniskor...
Trodde aldrig att jag skulle bli en "såndär".
Meeen nu är jag där.
Och jag tror att älskling är på god väg också;)
Så fort han ser en bebis så ska han fram och kika och klämma.
Men det är bra, han behöver "växa" in i rollen;)

Nu ska jag gå och köpa godis.

Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0