Stor liten tjej.

Som bor i min mage.
Idag har jag och Baris varit och kikat på våran lilla igen.
Först skulle vi bara lyssna på hennes hjärta, men Baris blev så nyfiken på att se henne så det blev ett ultraljud också.
Hon växer väldigt bra, lite för bra kanske?
Enligt ultraljudet så väger hon cirka 915 gram, alltså som en 26 veckor gammal bebis.
Hon är ju faktiskt bara 22 veckor.
Så nu behöver jag inte oroa mej för att jag inte äter ordentligt iaf.
Men den allra bästa känslan var att få se Baris så glad och lycklig!
Underbart att han får bli lite delaktig igen.

Aja, nu ska vi äta lite.
Idag skiner solen och det är väl ungefär 24 grader, nice!:)

Puss på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0