Yes, please.

Hör jag det en gång till så slår jag ihjäl nån.
Nu innan säsosongen drar igång på riktigt så är säljarna extra desperata.
Liksom, vill jag ha en tröja så går jag väl för fan in i affären och köper en.
Det är ju inte så att det blir mer lockande att shoppa när det står en jävel och tjatar,
Yes, please, Yes, lady, yes nice lady, ar du svensk, kommer du från Sverga????
Gaaaaaah.
Den bästa kommentaren var för ett par dagar sen då en ropar,
Yes, sexy lady, spice girl????
Sen får han syn på min gravidbula och då bara,
Ooooops, soooorry.
Någon sorts respekt har dom ändå.
Alltså, jag förstår att dom vill sälja sina grejer, men nångång måste dom ändå lära sej hur man gör och hur man INTE gör.

Aja, idag har Jag och Cissi varit på fredagsmarknaden och shoppat frukt och grönsaker.
Jag köpte bara jordgubbar och tomater, Cissi fick med sej lite mera.
Hon hade ju med sej shoppingvagnen;)
Ni vet den som vi var och köpte förra året.
Seeeexy I tell you.

Nu tänkte jag försöka få med mej min karl och äta nånstans.
Just nu förtjänar han en medalj för att han står ut med mitt hemska humör.
Jag kan liksom inte kontrollera mej själv, jag blir bara så jävla arg.
Det är ungefär 100 gånger värre än pms.
Och stackars älskling han bara kramar mej och håller med.

Puss på er sålänge!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha omg tack för ett mycket underhallande inlagg! Det ar precis sadar jag kanner ocksa nar jag gar pa gatan. man vill bara skjuta de javlarna!

2010-04-17 @ 09:57:00
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha... känner igen det där :)



Hittade in till din blogg via google... googlade på adana :)



Av vad jag har läst så bor du nere i Alanya med din kille och bebis i magen?

Kommer din kille från Adana kanske (med tanke på att din blogg dök upp när jag googlade menar jag...hehe)



Min man kommer oxå från turkiet och Adana närmare bestämt :)

Vi har varit gifta i 10 år och har tre barn tillsammans :)



Var i Alanya bor ni?

Vi har en lägenhet i Alanya som vi åker ner till den 14 Juli och stannar till den 11 Augusti :)



Bokmärker din blogg och kommer tillbaka och läser :)



Kram kram

Jenny

2010-04-18 @ 18:46:29
URL: http://guzelicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0