Turkiet.

Kanske dags att uppdatera något här?
Det är varmt och skönt, men det är inte för varmt än, förutom i våran lägenhet då.
Och ingen AC har vi heller, det är fläkten på högsta nivå hela tiden.
Men det är härligt, snart är det regn som gäller igen.
Annars så har vi bara tagit det lugnt, legat på stranden, träffat Anna, träffat Cissi, varit ute och ätit och soooovit..
Äntligen kan jag sova gott igen, underbart!

Ikväll ska jag träffa Cissi och äta glass, hon åker till Sverige imorrn men bara på semester:)
Imorrn så vare prat om Dim Cay och om ett par dagar så åker vi till Baris familj i Anamur.
Det blir livat:)

Och inte ett jäkla kort har jag tagit..
Imorrn kanske?

Puss.


Kommentarer
Postat av: Andrea

åååh Anamur.. vad jag saknar det stællet :( .. har du varit dær førut? så vackert :)

2010-06-16 @ 11:30:52
Postat av: Hanna

Ja det är himla fint, har varit där några gånger då Baris föräldrar bor där. Härligt att komma bort från allt det här "turistiga" med.

Är du också boende i Turkiet?

2010-06-17 @ 21:40:41
URL: http://hannaottey.blogg.se/
Postat av: Andrea

Precis :)



nej det ær jag inte . men har så klart en pojkvæn dær..som just nu ær i armen...annars så va ja i anamur i tre månader runt børjan av året :) .

2010-06-18 @ 11:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0