8 dagar.

Yes, om 8 dagar så åker jag snart till Lkpg sen vidare mot sthlm för att möta upp Cissi.
Sen åker vi vidare mot Köpenhamn, får vänta där över natten.
Slutligen åker vi vidare mot Antalya där våra älskade karlar väntar!:)
Yeeeeey, jag är sååå glad!
Det ska bli så kul att få träffa Cissi igen också, det är bra att få lite sällskap på flyresan ner också.
Sen så får vi ju vänta i nästan 10 timmar i Köpenhamn.
Men det blir ju betydligt lättare när man är 2.

Jaha, annars då?
Det har ju varit kass uppdatering här, som vanligt.
Men jag har haft en hel del att göra för ovanlighets skull.
Jobbade 2 nätter förra veckan, var i Motala och gjorde en jätteskojig sak, helt underbar dag ska jag tillägga:), (nej, jag är inte alls hemlig.), I fredags var vi i Linköping och gick på stan.
Köpte en massa saker, + en stooor sak, DYR var den också.
Handlade även en hel del kläder till mej själv också och lite till Baris.
Är ju typ som svensk högsommar nere i Turkiet nu.
I lördags jobbade jag några timmare och igår var det våffeldagen hos mamma:)
Så jag är helt slut i kroppen nu, inte så konstigt.

Den här veckan kommer att bli rätt så lugn, ska ordna med dom sista papprena till UT.
Imorrn ska jag till Motala och titta på en grej sen så ska det väl bara packas och grejas.
Hoppas på jobb till helgen och hoppas på skattebesked.

Puss & Hej!


Seni seviyorum Askim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0