Yeeeey.

Jahopp, då har jag varit ledig sen i måndags.
Var är jobben?
Jag blir galen av att sitta hemma och glo. Tiden går sååå långsamt.
Samma sak vareviga dag, vaknar vid 9, dricker kaffe, grejar här hemma, går till mamma och käkar (mest för att jag blivit för lat för att laga min egen mat, och hur kul är det att laga middag till sej själv? not so much), ser på tv, går hem och sover.
Dagens höjdpunkt är att prata med älskling i telefon ungefär 3 gånger om dagen.
Usch vad jag klagar och tjatar om hur tråkigt allt är, men det är väl det som är meningen med att ha en blogg?
Inte att klaga hela tiden alltså, men att skriva ner vad man tänker.

Och just nu tänker jag bara på att åka ner till älskling, och hur värdelöst det känns att sitta här när jag ändå inte jobbar. Jag skulle ju lika gärna kunna sitta hos honom och inte göra ett dugg.
Hade jag inte haft mamma 10 minuter bort så hade jag levt ett totalt asocialt liv.
Då hade jag bott i min soffa.
Ne, får se hur det blir till hösten, saknar att ha ett liv.
Det hade jag åtminstone därnere, det var ju alltid en massa folk hemma.
Ne som sagt, vääääääärdelöööööst.
Om 2 veckor kan jag iaf boka biljetten ner, kanske skulle jag skita i att boka en returbiljett?

Vad har helgen att bjuda på då?
Jobba några timmar, annars hittar ni mej i min soffa.

Nu ska jag väl dammsuga eller nåt annat spännande.
Fy fan.

Älskar dej!
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0