En sak till.

Idag är det 1 år sen jag flyttade till Turkiet/Alanya.
För 1 år sen hade jag precis landat i Antalya, jag stod och rökte som en galning och väntade på transferbussen.
Jag var helt själv och kände ingen.
Inte visste jag att jag skulle träffa vänner för livet och återförenas med "Mr B" 3 dagar senare.
Att flytta ner är det absolut bästa beslutet jag någonsin tagit.
Jag hittade hem,
Jag hittade kärleken,
Jag hittade mej själv.
Åhh, vad nostalgisk jag blev nu.
Nu sitter jag här 1 år senare höggravid med VÅRAN lilla flicka och när jag tänker på det så skulle saker och ting inte kunna vara mycket bättre.
Allting kommer att bli bra och inte bara bra det kommer att bli perfekt!

Första bilden jag tog förra året:

Eller egentligen var det inte första, men den första man ser motivet på, den allra första tog jag på natten och den är kolsvart.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åkte du ner bara med en enkel och leta jobb? eller hade du jobb genom kontakter? Skaffa du egen lägenhet? :)

2010-05-28 @ 18:31:33
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Hanna

Anna:

Jag jobbade som en galning här i Sverige innan, så jag hade en ganska så okej reskassa när jag kom ner.

Kom i kontakt med några andra tjejer från Sverige några månader innan, fixade tillsammans med dom en lägenhet:)

Hade inget jobb när jag kom, men fick genom kontakter jobb på beachpartyn nån månad senare.

(Ehmm, inget jag rekommenderar.)

Sen så gjorde vi även misstaget att hyra av en svensk som lurade av oss ordentligt med pengar..

Det misstaget gör vi inte om!

Men iaf, jag kände ingen och hade egentligen ingen aning om vad jag skulle hitta på därnere, men så blev jag kvar tills november!:)

2010-05-28 @ 20:48:54
URL: http://hannaottey.blogg.se/
Postat av: Anna

Ahh okejokej, låter ju riktigt bra!!

Aaa jag har också gjort de där misstaget med att hyra av en svensk! :/ Riktigt illa! menmen..

Och va härlig! :D

2010-05-28 @ 21:25:49
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0