Herman.

Jag har blivit med Herman.
Alltså min mammas katt över helgen.
Dom har tagit en weekend till Tyskland, Herman har fått en weekend till mej.
Vet inte om han uppskattar det riktigt lika mycket som mej men han har iaf hittat en bra sovplats.
Eller 3 förresten, min säng, soffan och dörrhålet mellan köket och vardagsrummet.

Herman tar sej en tupplur:



Det har varit dåligt med uppdateringar den här veckan och det beror på att Jossan har varit här sen i söndags.
Och jag har helt enkelt glömt bort att skriva.
Allting var iaf bra med mej och bebis i måndags.
Hjärtat slog med 145 slag i minuten,
Mitt blodtryck var 115/65,
blodvärde 120,
blodsocker 5,2
och magen mätte 25 cm, lite över genomsnittet men ändå normalt, visste ju redan att vi kommer att få en ganska så stor bebis.
Alltså så var det väldigt bra siffror och jag ska tillbaka 31:a maj för ny kontroll.
Snart är det även dags för föräldrautbildning, men jag har inte riktigt bestämt om jag ska gå eller inte.
Det känns konstigt att inte Baris följer med men samtidigt kan det ju vara bra att gå första gången och se hur det är.
Vi får se helt enkelt.
Kan inte fatta att det är mindre än 100 dagar kvar!
Att jag har varit gravid i mer än 180 dagar.
Men nu vill jag att det ska bli augusti, jag är trött på att vara gravid, jag vill se våran bebis.

Nu ska jag SOVA,
jag är grymt trött..

Seni seviyorum Askim.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0