Nattuggla.

Man blir lätt det när man bor i Turkiet.
Men det är ganska så irriterande att man tar med sovvanorna till Sverige.
Hur många är vakna klockan halv 3 på natten i Sverige?
Ingen, skulle jag tippa på.
Men jag har faktiskt sovit ett par timmar, somnade totalt utmattad klockan 23.
Delvis för att jag har jobbat kväll för första gången på nästan 6 veckor, delvis för att jag tror att jag drabbats av graviditetsåkomman halsbränna/matsmältningsproblem (av något slag).
Fick helt plötsligt skitont mellan revbenen och det värkte ända upp i halsgropen.
Någon som vet vad det kan vara?
 
Nu har jag iaf varit vaken nån timma och har precis pratat med älskling som fortfarande är på jobbet.
Han skulle ringa när han kommer hem igen, kan ärligt talat inte sova förrns jag vet att han är hemma.
Hoppas att det inte dröjer allt förlänge tills han ringer, mina ögonlock väger bly.

På tal om graviditetsåkommor förresten,
nu har min kära foglossning som jag inte kännt av sen i början av april gjort sej påmind igen.
Efter 1 timma på jobbet så började den molande, skärade värken i höftpartiet och strålade ner i låren.
Det var som om kroppen sa,
Nääröö, skit i det här nu och åk tillbaks till värmen och kärleken i Turkiet.
Tyvärr kära kropp du får vänta i ungefär 4 veckor till.
Tills dess får du nöja dej med höftbältet och alvedon.
Nu kör vi några veckor till.

Jag är så trött, därför så blev inlägget väldigt svamligt.
Men det får ni tåla, vilka ni nu är som läser.

Seni seviyorum Askim.

Iyi Geceler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0