Tillbaka.

I min ruttna lägenhet.
Hemresan gick så bra som den kunde gå, grät inte på flyget eller i bilen hem.
Fick bara ett sammanbrott ett par timmar efter jag kommit hem, men då var Jossan här som tur var.

Men på något sätt så har ja lite mera hopp nu.
Vi har börjat med Uppehållstillståndet, väntar på en intervju nu.
Och det ska inte ta så lång tid eftersom jag är gravid.
Så i slutet av Juni så borde allt vara klart.
Och senast den 9 juni åker jag ner igen, och det är ju knappt 5 veckor kvar.
Så jag tror att allt kommer att fixa sej.
Men det skulle vara helt underbart skönt om allt var klart NU.

Idag så har jag varit med Jossan och Mia.
Slappat, ätit och varit en sväng i Motala.
Nu har jag tagit en dusch, pratat lite med Cissi och nu tänker jag försöka att sova.
Imorrn är det nya tag.


Seni Cok Özliyorum Askim.

Iyi Geceler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0