Våfflor.

Idag har jag jobbat min första tidiga dag på över 6 veckor.
Usch, det var inte kul att gå upp klockan 6, men det går när man väl kommit dit.
Och när jag väl är där så är det ganska så kul faktiskt.

I eftermiddags var jag hemma hos Jossan och gräddade våfflor.
Jättegott:)
Synd bara att hennes brorsa kom hem och åt upp de mesta.
Han kom även på en ny kombo, våfflor med päronkräm(?).
Ingen höjdare enligt mej som föredrar sylt och grädde.

Ikväll är jag trött och bebis lever rövare i magen.
Det brukar bli så när jag har sprungit runt hela dagen, då "vaggas" hon till sömns.
Sen kommer jag hem och slappnar av, då sätter hon igång med sina sparkar och kullerbyttor.
Men det är egentligen bara mysigt:)
Mindre mysigt när hon får in en fullträff på revbenet eller urinblåsan, eller ibland både och.

Ringde älskling förut, eftersom det är Norges nationaldag idag så har dom såklart "Norgetema".
Kan tänka mej att det blir livat värre ikväll.
Pratade med honom för ett par timmar sen och då var Cissi där och tog sej en drink.
Jättekul att höra hennes röst:)
Saknar henne som bara den!
Ska bli så kul att ses igen om ett par veckor.

Iyi Geceler!

Seni seviyorum Askim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0