Men vad är det här??

Först så hade jag ont i magen förra veckan, blev inte värre än så tack och lov, sen blev Baris jättedålig med hög feber, sen blev Aylin förkyld och nu är jag genomförkyld och halvdöd, IGEN.
Jag ger upp..
Hoppas att det inte blir värre än så här nu bara.
Annars så är det ju typ sommar ute, det är underbart och ett stort plus på den positiva listan.
Och för att vara lite mera negativ så har jag betalat alla räkningar och insett att detta blir ännu en halvpissig månad.
Men snart, snart så börjar jag jobba igen och då hoppas jag att det ska rulla in lite mera pengar.

Aylin är iaf helt underbar nu, hon säger Mama och går några stapplande steg då och då.
Det är verkligen "Mammas flicka" nu och Baris accepteras knappt för tillfället.
Men antar att det är så ibland, i sommar blir hon säkert Pappas flicka.
På "att göra-listan" står, Sluta amma.
Usch har blandade känslor inför det, men måste verkligen ta tag i det nu, är ju bara typ 8 veckor till jag börjar jobba och då är det ju bra om vi har slutat med det.
Jag har ju ammat ganska så länge ändå.
Ska försöka och ta bort amningen helt dagtid om ett par veckor och sen trappa ner mer och mer.
Sorgligt på nåt sätt.
Då är hon ju helt plötsligt så stor.
Hoppas att det ska gå bra iaf.

Tog så otroligt fina kort på Aylin i måndags, självklart hittar jag inte kamerasladden.
Kommer kanske upp här nästa vecka.

Ni kan få ett kort på mej och B sålänge, det var ju länge sen.
Håll till godo, haha.

Visst är vi ursnygga? ;) haha.

Mot apoteket och Herr Neseril..


Kommentarer
Postat av: Cecilia F

Meeeen vilka snyggingar!

2011-04-28 @ 11:18:49
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja eller hur? Helt sinnessjukt ju ;) haha..

2011-04-29 @ 22:02:22
URL: http://hannaottey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0