Gott nytt år!

Hej på er, de få läsare jag har kvar.
Kan inte precis klandra er då jag inte uppdaterat sen september.
Kan nog inte riktigt sammanfatta de senaste månaderna, det skulle säkert ta minst en timma och jag har lite svårt att få en timma till datorn nuförtin.
Dagarna går så otroligt fort och Aylin växer alldeles för fort. Önskar att jag kunde frysa tiden en stund, hon är så mysig nu.
"pratar", skrattar, vänder sej, hoppar och är alldeles underbar.
Vi har verkligen fått världens vackraste barn.
 Och jag längtar verkligen efter flera, inte just nu men om ett par år.
Jag älskar att vara Mamma, jag saknar verkligen inget nu, jag känner mej så otroligt lyckligt lottad.
Kan ju skriva ner några saker vi har hunnit med under hösten:
Vi har varit i Turkiet ett par veckor, i Anamur och Adana. Jätterolig resa. Baris familj är så härlig!
Baris har börjat skolan, går riktigt bra för honom.
Vi har köpt vår första Julgran, hehe ..
Okej, vi har inte gjort så mycket men det räcker.
lite promenader blir det, och en och annan tripp till IKEA.
Men jag trivs och skulle inte vilja ändra på nåt.

Snor en lista från Anna,



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var gravid, födde barn, ammar, förlovat mej.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Japp, slutade röka.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:
Yes.

4. Dog någon som stod dig nära?:
Nope.

5. Vilka länder besökte du?:
Turkiet.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Pengar, haha.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

10 januari, (första gången jag såg lillpluttan), 18 juni (förlovade oss), 23 augusti (Mitt hjärta föddes).

8. Vad var din största framgång 2010?:
Föda barn och självklart Aylin!

9. Största misstaget?:

Inget jag inte kan leva med.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?:

Nej.

11. Bästa köpet?
Aylins innegunga. haha, helt klart värd sina pengar.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
:
Babysaker, resor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: 
Aylin och Baris.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Måste bli Steriolove, vet att den kom 2009, men den spelades hela sommaren på radion och Aylin älskade den när hon var i magen.

15. Är du gladare eller ledsnar nu jämfört med tidigare i år?:
Gladare, mer nöjd med mej själv.

16. Vad önskar du att du gjort mer?:
Hittat på mer saker med Baris, om tiden hade funnits.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?:

Ätit lite mindre choklad;)

18. Hur tillbringade du Nyår?:
Med Baris och Aylin.

19. Blev du kär i år?:
Nej, är fortfarande ganska kär i min karl.

20. Favoritprogram på TV?:
Våra bästa år. haha. Sjukdom..

21. Bästa boken du läste i år?:
Har inte haft tid eller lust till att läsa i år.

22. Största musikaliska upptäckten?:
Inte en aning.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:

Bokhylla.

25. Något du önskade dig men inte fick?:
Nej.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?:
Hade precis kommit hem från BB med Aylin så vi åt lite middag bara.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:

Att gravidkilona bara ramlade av, men det gjorde dom tyvärr inte.. Har en sissodär 6 kilo kvar, men å andra sidan gick jag up 22.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?:
mammakläder, leggings, t-shirts, tunikor.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?:
Inte en endaste. 

30. Vem saknar du?:

Några vänner.

31. De bästa nya människorna du träffade?
Fay och Angelica. 

32.
Hur ser det ny året ut?:
Få se Aylin växa upp, TRÄNA liiite, Börja jobba så småningom, utlandsresa,Egypten kanske?, Hälsa på familjen i Turkiet.


Lite bilder på vår Prinsessa:


Blondie:)













Älskade skruttunge!









Okej, det blev lite bilder iaf.
Återkommer en annan dag, Aylin är hungrig.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: rebecca

Gud vad söt hon är Hanna! Och verkligen lik både dig och Baris :)

Hoppas ni har det bra, god fortsättning!

2011-01-05 @ 01:49:25
URL: http://ribekao.blogg.se/
Postat av: Jella

Hihi va roligt att du uppdaterat,kikat in här lite då och då ;)

Kram Angelica

2011-01-05 @ 09:40:31
URL: http://jellasblogg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hehe, tack Rebecca! Lite söt är hon:)

Vet inte om jag ser att hon är lik mej, jag tycker mest att hon ser ut som Baris.

Hoppas att allt är bra med dej med!



2011-01-06 @ 09:54:40
URL: http://hannaottey.blogg.se/
Postat av: Cecilia F

Åååhh vad härligt med uppdateringar, två tom och med! Och med bilder. Fina ni är allihopa!



Kram till er alla!

2011-01-06 @ 11:31:08
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0