Rubrik?

Kommer inte på nån vettig men söndag är det iaf.
Jag hatar söndagar, jag blir alltid lite extra deppig då det är söndag.
Vet inte varför, det spelar ju ingen roll för mej. Jag är ju alltid ledig.
Jag är iaf glad att den här veckan är slut snart, har inte direkt varit den bästa veckan i mitt liv.
Hamnar nog snarare på bottenlistan av de allra värsta veckorna i mtt liv.
Ja ni fattar, den här veckan har varit skit.
Vad har vi att se fram emot då?
Jo min bror och hans familj kommer hit i Juli, har inte sett han sen 2005, han bor i Australien för er som har missat det.
Åka till Göteborg, Kolmården, kanske första nattklubbsbesöket sen november 2009.
Jo det vore inte helt fel, en rejäl fylla.
Det skulle sitta fint!
Positivt, positivt!
Jag har gått ner ytterligare 1,5 kilo, bara 3 kilo till målvikt.
Kom i min jeans i strl 28, det är ju också ganska så underbart!
Kanske kan hoppa ur vassen i sommar ändå?
Det var t om några killar i 18-årsåldern som vissla på mej häromdagen, kan tillägga att då hade jag Aylin med mej. Såatte, Hot Mama, eller vad säger ni? ;) Hahaha.

Jaa framtiden är väl oviss,
Men man vet aldrig vad som händer imorgon, eller igår.

Här är min söta tjej, 

Hon är så gullig när hon sover, hon suger på tungan.


Nu, mot sommarstugan och lite sol.
 


Kommentarer
Postat av: Cecilia F

Hoppas allt löser sig vad de nu än är!



Och Hanna, MILF it is!!

2011-05-15 @ 18:32:20
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0