Hemma hos mamsen igen!

Kom hit vid halv 11 igårkväll,
efter att vi yrat runt i Oslo i flera timmar, blivit friade till, sett några sitta o punda utanför Oslo station o efter världens längsta bussresa,
så kan man sammanfatta gårdagen..
Kommer alldrig vänja mej vid dessa tågresor, jag klagar alltid när jag flyger, men nu har jag insett att det är 100 gånger smidigare än att kånka på alla väskor på o av tågen!
Aja idag har det iaf inte hänt så mycket, har varit på MAXI o storhandlat o varit en sväng på systembolaget..
Ikväll blir det lungt för min del, Mamma o Lasse ska ha fest här, men jag tänkte smyga bort en sväng till Sofi ist:)
Vet hur det brukar bli när ett gäng pensionärer (inte riktat till mamma, hehe) festar till det..
= ett jäklans massa kackel..
Usch, pratade precis med Per också, han har ju hand om Ebba (min katt) nu, o han kan inte ha kvar henne..
Vet inte hur jag ska lösa det här!
Ska ju ta med mej henne tillbaka till Norge, men jag vet inte var jag ska henne dom närmsta 2 veckorna..
Vet ingen som kan ta hand om henne..
skit, skit, skit o skit..
Måste ta mej en funderare på det...
Men först ska jag ta mej en cigg o en kopp kaffe..

Min lilla puckokatt:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0