...

31/10 - 2008 Lillehammer, Norge!

Nu har vi klarat av första dagen på jobbet då..

Det gick bra, men idag var det bara utbildning, hur det går på måndag återstår att se^^

Träffade lite arbetskamrater med, dom verkade trevliga..

Det jobbiga är ju fortfarande att jag knappt fattar hälften av va dom säger!

Men det blir väl bättre, hoppas jag iaf..

Så nu är jag helt degig i huvudet, var hur mycket info som helst att ta in..

Vi fick iaf gå hem kl. 14.30, så då snodde jag dammsugaren i förrådet här utanför o dammsög av lägenheten.. Trodde faktiskt inte att den skulle fungera, men det gjorde den^^

Det var inget vidare drag i skiten, men det funka=)

Sen gick vi ner en sväng på stan..

Tog en varm choklad på Opus å spana in folket=)

Snacka om att dom klär sej skumt här!

Dom klär sej typ som svenskarna klädde sej för 5 år sen^^

En tjej kom t ex i Oversizad lila/vit jacka o brandgula/orangea sneakers..

Man bara mhmm, snyyyygt!

Men nu är vi iaf hemma igen å sitter på våran exklusiva luftmadras, o trååååkar..

Jag vet liksom inte vad man ska hitta på, längtar mest till att klockan ska bli tio så man kan gå o lägga sej igen..

Men men, vi kom inte hit för att ha roligt, vi kom hit för att tjäna pengar..

Förhoppningsvis lyckas vi med det..

Ute är det fortsatt kallt o snorhalt, så det är inget vidare kul att gå ut heller..

Längtar nåt otroligt till ett Tukiet för tillfället, men det är dit det bär när vi är klara med det här^^

Nu har visst Joss somnat, så nu vetifan va jag ska hitta på??

Tror att jag ska ta tag i lunchdisken å sätta på lite te iaf..

Allvarligt talat så känns det som vi varit här i fem år, men vi har fan bara varit här i fem dagar..

Sen tänker jag en massa på Ebba (min katt) som inte alls mår bra för tillfället, Sen är det synd om Mia eftersom Ebba ger sig på henne..

Ebba undrar säkert vart i fan jag tagit vägen nu, men men jag hämtar henne snart..

Nästa gång jag åker hem ska jag hämta Dvd:n med, så man har nått att stirra på förutom timmerväggarna..

Nae, nu får jag sluta att låta så deppig!!

Joss o Jag ska klara det här, o vi 2 brukar faktiskt klara det mesta bara vi har varann..

Blev iaf ingen utgång ikväll, tar det imorrn ist..

Hörde att det var mer folk ute då..

Ajja nu blire disken o te!

Güle Güle!

XOXO // Sveturnorska Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0