Stoppmätt!

Jovars, har ätit så det räcker för 4 dagar nu!
Sofi och Anneli har ju varit här ikväll.
Känner att jag ätit alldeles för mycket.
Inget godis i helgen för mej.
Men vi har haft det jättetrevligt:)
Druckit vin och bailey's, gooott!

Mascarponetårtan med vit choklad som jag tjatat om hela veckan:


Den var riktigt jävla god, om jag får säga det själv:P
Blev inte mycket kvar av den!
Försökt få Anneli och Sofi att ställa upp på en bild, men misslyckades.

Sen måste jag tacka Jonna för all hjälp med bloggen!
Jag blev såå nöjd:)
Tur att jag har en kompis som förstår sej på sånna här tekniska saker.
För jag fattar inget!

Hopp, så imorrn är det Motala som gäller.
Maxi Ica Stormarknad.
Yeeeey.

Nu ska jag ha ytterligare en givande konversation med B.
Sen är det natti natt för mej!

Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0