Första kvällen på jobbet.

Eller kan man kalla det jobb?
Jag och Cissi ska gå runt på RH och ragga folk till Beach partyt imorrn.
Vet inte hur det kommer att gå,
som ni alla vet så är jag sämst på att sälja saker.
Ni såg ju hur det gick i Norge.
Aja iaf så ska det bli kul att göra något "vettigt".
Känns mest som att jag agerar turkfru nuförtiden.

Så vad har hänt idag?
Inte ett jävla dugg.
Jag och B gick inte upp förrns halv 4.
Och hade inte B's kusin I kommit in och slängt sej i sängen så hade vi nog sovit till 5.
Det hade faktsiskt behövts.
Var inte hemma förrns halv 7 imorse eftersom vi hade varit på Audiotorium.
Ne, imorrn ska jag gå och lägga mej senast 12 och få en normal natts sömn.
Pallar inte att vara vaken hela nätterna.
I snart 40 dagar har jag inte varit i säng före 4.
Det funkar inte längre.

Jag och Cissi har även hunnit med att skura lägenheten.
Ovanligt?
Inte ett jäkla dugg.
Sen har jag och I lagat middag till B och Cissi.
Gött vart det:)

Nu ska jag fixa till mej lite.
Sen ska vi gå till jobbet.
Wiiiie!

Pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0