Fredag igen.

Inte för att det spelar någon större roll här men.
Det är liksom helg här varje dag.

Igår sprang jag och B runt halva stan för att fixa någon slags registrering åt mej.
Fråga mej inte varför.
Jag tror att det hade något med mobilen att göra.
Sen var jag och Cissi ute och åt pizza och en jäkla massa glass.
Gött var det:)
Jag har slutat att gå till RH om nätterna.
B har nu lovat att komma hem senast halv 4 om nätterna.
Och änsålänge har han hållt det löftet.
Igår hade han tom med sej en ros.
Gulligt va?
That's my man;)
haha.

Idag stack han till jobbet vid 2 för att ha något möte.
Så det är osäkert om jag ser honom mer ikväll.
Får nog vänta tills halv 4 inatt.
Kul.
Nepp inte ett dugg.

Annars så har Jag, Cissi, Emelie och Ellen legat vid poolen ett par timmar.
Man orkar liksom inte någon längre tid.
Fan vad skönt det skulle vara med lite regn!
Bara en timme eller två.
Men det får nog vänta tills september.

Har inte mycket annat att uppdatera om.
Livet knallar iaf på.
Och bra mår jag!

Nu ska ni få lite bilder:

Metin och Cissi.

Jag och Cissi med kransjävlarna på midsommarafton.



Uppdatering 29/6:
Ja, jag han aldrig skriva klart i fredags.
B kom hem och snodde datorn.

Här kommer iaf lite mer bilder:


Så här fin var B på Midsommarafton, B och H. Gulligt va?;)


B making in the pudding (det ser inte så gott ut, men det var det):


Jag och Helena på RH:


Mina tjejor;):


Alltså, jag har inte så många fler bilder  för tillfället.
Jag har inte orkat ladda upp dom på datorn.
Jag är nästan aldrig hemma längre, sover bara här.
Sen så är det alltid nåt vi ska göra.

Usch, jag har verkligen ingen blogglust.
Men jag ska försöka sammanfatta dom senaste dagarna.

LÖRDAG:
Jag och B var överallt och ingenstans.
B fixade håret hos frisören.
Frisören ville då fixa mina ögonbryn.
Javisst sa jag.
Men det skumma var att han tog bort vartenda litet fjun i ansiktet.
Ni vet ju att man har som små små små fjun i ansiktet.
Ja, som är iaf jävligt gone nu.
Ont som fan gjorde det.
Dom använder inte pincett här förstår ni.
Dom använder nån slags tråd och drar med.
Sen så ville han frisörn bjuda på mat, så då kom han med världens fat med fisk, grönsaker och sallad.
Så det var bara att äta.
Senare på kvällen eller natten ska jag väl säga provade jag kohuvud,
av okänd turk.
Men det är en helt anna historia.

SÖNDAG (igår alltså):
Amanda B's kompis flickvän fyllde 24 år.
Det firade vi med tårta och gratisdrinkar på RH.
Kvällen avslutades på Audiotorium.
Jättekul hade vi.
Kom hem 6 imorrse (efteratt ha provat fårhuvud, yummy)
Jag och B kommer aldrig i säng före 5 på morronen.

Idag har  vi inte gjort så mycket.
Var på RH och städade som vanligt.
Sen åkte vi hem till B och åt middag med B's rumskompis J.
Skitgott!
Jag har verkligen börjat gilla den turkiska maten.
Plus att det faktiskt är ganska så nyttigt.
Iaf så skulle vi ha åkt tiill stranden sen.
Men det blev inget, vi åkte hem och sov istället.
Det är som J säger.
"Eating and sleeping, That's life!"
Han har sååå rätt:)

Åhh, jag fick världens sötaste sms av B idag:
"Jag älskar dej så så så mycket, du är mitt liv. Puss puss."
Jag har världens bästa kille.
Det ni,
5 veckor blir det iaf på lördag;)

Ne nu ska jag duscha och fixa till mej lite.
Ikväll ska jag träffa 2 tjejor på Mambo halv 12.

Pussar & Kramar till er alla!

Güle Güle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0