Happy day!

Jovars:)
Biljetten är bokad, hyran är betald och Joss kommer ner i augusti.
kan det bli bättre?
Nepp.
Känns så himla skönt att allt är klart nu.
Så 27 maj 17.20 lyfter jag från Arlanda.
Och jag har ingen aning om när jag kommer tillbaka till Svea.
Åhhh, jag blev sååå glad idag när Joss sa att hon bestämt sej för att komma ner.
Fishbowl?;)

Ganska så nöjd med min dag idag måste jag säga.
Rensat garderoben,
dammat och dammsugit,
lagat mat,
skickat tillbaka lite kläder från H&M,
och så har jag hunnit med 2 promenader.
Produktivt värre:P

Sen så har jag även bokat in en shoppingdag i Linköping med Jonna.
Nästa fredag får det bli:)
Då jävlar ska vi knuffas med kärringarna.
Högst upp på inköpslistan står en riktigt fin sommarklänning.
Skor är ett annat måste.
Likaså kjolar och linnen.
Letar även efter den perfekta väskan.
Den ska vara stor, men inte resväskestor.
Utan den ska passa som handbagage, och även funka till vardags.
Tips, någon?
 Har i vilketfall som helst dragit slutsatsen att detta kommer att bli ett dyyyrt kalas.

Nu sitter den här bauta-kattten på skrivbordet och stirrar på mej.
Tror att han vill att jag ska gå och lägga mej så att han kan ta plats bakom ryggen.

Liten   blev  stooor.



Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hanna, Hanna, Hanna... Ja du är liiite före oss. Men bara 17 dagar om jag nu har räknat rätt ;)



Ja shoppa på nu och skaffa en riktig killer-closet för Alanya! ÅÅÅh fy faaaan vad jag längtar! Bara 87 dagar kvar...



Kiss, kisss, kissss!

2009-03-18 @ 13:22:56
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Jossanasp

Fishbowl ofc :D

Lägtar som faan kan ja lova =)

Hoppas du hittar nån bra väska i din smak ^^



Joo vars liten o söt till bauuuta o underbar :D

2009-03-18 @ 14:00:00
URL: http://jossanasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0