I did it again.

Yes, nu har jag beställt en till klänning från Nelly.
Denna gången blev det en från Rare.


Just denna har jag spanat på i 2 månader.
Och när jag väl skulle beställa den för några veckor sen så var den slut.
Men nu finns den igen,
och Jonna övertalade mej att slå till;)
Fan Jonna!
Men va fan,
lär ju behövas några ombyten i Alanya.
Och just den här klänningen älskar jag!

Imorrn är det tjejmiddag:)
Fasen vad kul det ska bli.
Bara att få ta på sej lite finare kläder och fixa till håret.
Det händer inte så ofta nuförtin.

By the way,
idag var jag och hämtade paketet från H&M.
Massa fina grejer:)
Behöver inte skicka tillbaka nåt!

Nu ska jag fixa naglarna,
sen blire sängen.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Det är inte helt omöjligt att det trots allt blir en "favorit" i repris. Han är en rolig prick, han är rätt bra på att hångla och göra det mesta utom just själva ligg-delen. Och jag har inte så mycket bättre för mig just nu ändå...



Såatte, det blir säkert någon träff till ;)

2009-03-24 @ 23:58:26
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F2

By the way... Ska du gå omkring hela dagarna i Alanya och vara sådär hot?! Näru, det funkar inte... Alla turkarna kommer svärma kring dig och du kommer ångra den dan du beställde de där klänningarna... Men å andra sidan är det bra för vår skull... Mindre distraherande objekt för mig och Miss F1 när vi är därnere med Mr E2 och Mr H2... ;)

2009-03-25 @ 00:01:38
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Jonna

2009-03-25 @ 08:11:20
URL: http://jonna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0