Hoppas...

Att allt går vägen nu.
Satt och kollade biljetter som vanligt i eftermiddags.
Finns en som jag spanat in på apollo ett par dagar, men den har legat på 2998:-, helt plötsligt gick den ner till 698:-!
Så jag bokade den eftersom att jag inte fick tag på Baris, han var på hamam.
Det är den 11:e augusti, så alltså om 4 dagar.
HOPPAS nu bara att han hinner med allt han ska göra innan onsdag.
HAn jobbar iaf sista kvällen nu, tack och lov.
Sen drar han till Ankara imorgon natt.
Sen förstår jag att han vill säga hej då till alla i sin familj.
Men hoppas bara att han förstår att tar han inte flyget på onsdag så hinner han inte hit.
Om han inte vill betala tre, fyra tusen.
Så håll tummarna nu!
Jag är supernervös.
Ovanligt?
Nej, inte ett dugg..

Hoppas att ni har en mysig helg!

Puss!

Älskar dej.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ohh, vilken tur! :)

2010-08-07 @ 21:50:31
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Underbart! :D

2010-08-09 @ 13:02:52
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0