Lördag.

Skulle bara säga att allt är bra och ingen bebis än.
Men hon får gärna vänta ett par dagar till,
Så vi hinner att hitta på lite saker:)
Idag blir det Linköping en sväng och hälsa på Mormor, gissa om hon blir glad:)
Passa på att gå till Forex och växla pengar med.

Kan ju tillägga att det är apkvavt här just nu, igår var det så varmt att man knappt stod ut.
Ge mej åska!

Är så glad, lättad och lycklig just nu.
Det känns på nåt sätt för bra för att vara sant.

Ha det bäst allihopa!

Puss & Kram.


Kommentarer
Postat av: zandra

Vart är det du bor någonstans??

Hoppas allt går bra :)

Lycka till

2010-08-14 @ 11:59:56
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Lena

Lycka till och hoppas det blir så bra som du/ni vill ! Bry dig inte om de som är negativa och vet allt så himla bäst....Lita på dig själv och ta vara på livets dagar! Så spännande att få en dotter att få ta hand om ! Kram från en som roat sig med att läsa hela din blogg ikväll.....

2010-08-14 @ 21:09:34
Postat av: Hanna

Lena:

Tack så mycket!

Så härligt att det är så många som hejjar på oss:)

Och vad kul att du har läst hela min blogg!

Ja det känns riktigt spännande nu, kan ju verkligen bli vilken dag som helst...

Stor kram!

2010-08-15 @ 10:10:23
URL: http://hannaottey.blogg.se/
Postat av: zandra

Ja, Det är säkert därför det har tagit sådan tid för att det har varit semester och allt...

Tur i alla fall att ni fick för tur.. Hade varit jätte tråkigt om han inte hade hunnit till Sverige.



Ja verkligen. Tror det är lika bra att få ut dem i samhället så fort som möjligt. Vilken skola ska läsa svenska på då??

OO vilken tur att han redan har hittat extra jobba. Vad ska han jobba som då??

Mustafa ska också börja skolan så fort vi kommer til Sverige. Sen hoppas jag att han hittar något extra jobb också.

Jag måste också hitta något jobb :S

Ok jag bor i Jönköping så då är det inte så långt i från varandra..

Tack så jätte mycket...

2010-08-15 @ 10:16:51
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: zandra

Oj är det? Kan jag tänka mig. Vad är det då för papper man ska fylla i??? ÅÅ vill bara komma till Sverige nu och få allt klart. Det är ju så mycket man ska göra när dem väl kommer till Sverige.

Ok men det är sådan skola som tar in varje vecka???

Håller på att kolla upp det i Jönköping nu.

Ja verkligen bättre än inget.. Mustafa har ju varit bartender i 10 år så hoppas han kan få något sådant jobb i Sverige till en början med. Han är ju ganska trött på det. Men man får ta det i början. Min kompis pojkvän blev ju pizza bagare nu när han flyttade till Sverige i våras :)

Jag har jobbat med massa olika. Café biträde, telefonförsäljning, kundtjänst, truckförare, personlig assistent. Så vi får se vad jag hittar på när jag kommer tillbaka. Vad har du jobbat som då??

Ja det tar inte så lång tid till Motala från Jkpg :)

2010-08-15 @ 10:41:42
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0