Barnvagn.

Japp igår var jag och Mamma och hämtade våran fina vagn och bilstol:)
Skulle ju ha fått sittdelen också, men dom hade lyckats skicka efter fel färg.
Dom hade fått hem en röd, men jag ville ha en svart.
Så vi får hämta den på onsdag plus skötväskan som inte heller fanns i rätt färg.
Men men, spelar ju ingen roll huvudsaken är ju att vi har liggdelen och bilstolen.
Köpte även lite annat, mobil till vagnen, regnskydd, myggnät, vagnkudde + örngott, nappar, skötbädd och 2 jättesöta nallar, en liten kanin (kanell, haha) och en björn, mjuka och gosiga.

Ett par bilder på vagnen,
 


Och bilstolen,


Som man också kan klicka på chassit,

Smidigt värre tycker jag;)

Kan inte förstå att vi ska köra runt våran lilla tjej i den om ett par veckor.
Helt sjuk känsla!
Men mysigt ska det bli.
Imorrn så kommer Mamma hit så ska vi montera ihop spjälsängen, skulle ju velat att jag och älskling gjorde det, men man vet ju aldrig när bebisen bestämmer sej för att titta ut och då är det ju skönt om allt är förberett.

Ne men jag börjar iaf känna mej redo för bebis, allt känns fixat på nåt sätt.
Nu är det bara det viktigaste som saknas, Baris.
Åhh, vad jag längtar efter honom.

Hoppas att ni har en mysig lördagskväll!

Seni seviyorum Askim Benim.


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken fin vagn,smidigt med bilstolen oxå,man slipper mycket jobb med att byta :)

2010-08-01 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0