Fin helg.

Har haft en mycket fin helg i Anamur:)
Nästan hela Baris släkt var där så det var roligt men rörigt.
I Fredags så var det middag på en restaurang precis vid borgen, trodde inte att det var mer än en middag men det var en förlovningsfest för mej och Baris:)
Så nu är vi officiellt förlovade!
Baris hade köpt jättefina ringar, lägger upp en bild på dom senare.
I lördags så var bröllopsfesten, väldigt mycket dans för alla, väldigt mycket sittande för min del.
Mina fötter ser ut som klumpfötter, men det är en annan histora.
Kom hem ganska så sent igår kväll efter att ha stått still 2,5 timmar pga motorstopp.
Blev iaf bogserade hem de 3 sista milen.

En annan hemsk sak har hänt,
Herman våran katt är död:(
Han fick en sjukdom som heter FIP, 60 procent av alla katter har den men den bryter bara ut på några få.
Nästan ingen överlever och det gjorde inte Herman heller, efter att Mamma och Lasse varit hos vetrinären ett par gånger så åkte dom in i fredags kväll och avlivade honom.
Fyyy:(
Känns så himla overkligt så jag vet att jag kommer att bli jätteledsen när jag kommer hem.

Hörs imorrn eller nån annan dag.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0