Nattuggla del 2.

Ja såhär är det i princip varje natt.
Vaknar runt 2 och somnar inte om förrns vid 4-tiden.
Jag blir helt klarvaken och sugen på frukost, min barnmorska säger att det är kroppen som förbereder sej på vaknätter och amning.
Det är ju ofta vid den här tiden som bebisen vaknar.
Aja, huvudsaken är ju att man somnar om.

Idag har min lilla tjej skrämt mej.
Jag har jobbat idag och då brukar jag ju inte tänka på om hon rör sej eller ej eftersom att man springer runt så mycket och hon då brukar somna.
Men när jag kom hem idag så kände jag inte ett dugg, inte den minsta lillla buff.
Jag var vääääldgt nära att ringa förlossningen för att höra vad som kan vara fel.
Men sen så kände jag ett ett sug (känns så när hon vänder på sej) och sen blev det ett himlans hålligång.
Så hon hade väl helt enkelt legat med fötter och armar in mot min rygg, då känner man inte så mycket.
Eller så hade hon väl helt enkelt en slappardag:)

Annars så har jag ägnat mej åt att tvätta och packa ikväll.
Väskan är i princip klar nu, ska bara ner lite kläder till.
Imorrn ska jag städa av lite och så kommer kanske Jossan hit och glor på film på kvällen.
Sen på onsdag så åker jag äntligen till älskling!:)


Så här befinner man sej om ett par dagar, hääärligt:)

Iyi Geceler!
Puss.

Seni seviyorum Askim Benim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0